روش‌های ارسال

هیت کالا با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است.

چقدر طول می کشد کالا پس از ثبت سفارش برای من ارسال شود ؟

بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد. در مورد مشتریان تهران، پس از تامین کالا، از طریق پیک هیت کالا ۱تا ۳ روز کاری زمان خواهدبرد. در مورد مشتریان شهرستان، با توجه به نحوه پرداخت، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس، پیشتاز و چاپار ارسال خواهد شد.

هزینه ارسال کالا چگونه است ؟

ارسال رایگان به سراسر ایران ( سفارش های بالای ۲ میلیون تومان ، کمتر از ۹ کیلو گرم )

آیا تمام آیتم های سفارشم را در یک بسته بندی دریافت خواهم کرد؟

هیت کالا برای ارسال در کمترین زمان ممکن، اقدام به ارسال چند مرحله ای آیتم هایی می کند که زودتر تامین شده است.

آیا امکان ارسال ۲ سفارش بصورت همزمان برای یک آدرس وجود دارد؟

در صورت یکی بودن آدرس ایمیل ها و یکسان بودن آدرس، شما می توانید با تماس با تیم خدمات مشتریان درخواست خود را اعلان نمایید. توجه داشته باشید باتوجه به تامین کالا از تامین کنندگان متفاوت زمان ارسال با این روش زمان بر می باشد

آیا امکان تغییر آدرس وجود دارد؟

قبل از ارسال کالا از طرف تیم ارسال شما پیامکی جهت هماهنگی ارسال دریافت میکنید. در صورت تغییر آدرس می توانید با پشتیبانی هیت کالا تماس بگیرید.

من سفارش خودرا کنسل کرده بودم اما سفارش به دست من رسیده است. باید چه کنم؟

اگر به هر دلیلی سفارش کنسل شده از سمت شما دوباره ارسال شده است، لطفا از مامور پست یا پیک هیت کالا تحویل نگرفته و از دریافت امتناع نمایید. اگر به هر دلیلی در آن زمان تحویل گرفتید، خواهشمندیم شرایط بازگشت کالا را مطالعه فرمایید

منظور از ارسال اکسپرس که در بعضی از کالاها این امکان را فراهم نموده اید، چیست؟

فقط در بعضی از کالاها امکان ارسال اکسپرس وجود دارد که به قیمت کالا و نوع پرداخت بستگی دارد و در قسمت توضیحات آن کالا ذکر شده است. با کلیک بر روی آن میتوانید به صفحه مدنظر وارد شده و شرایط آنرا مطالعه نمایید.

اگر من تماس بگیرم و درخواست ارسال سریع داشته باشم، امکان پذیر است؟

متاسفانه امکان انتخاب نوع ارسال وجود ندارد. فقط در بعضی از کالا ها امکان ارسال اکسپرس وجود دارد. تحویل کالاهای شامل این سرویس ‏(‏شهر تهران‏)‏ در اولین روز کاری بعد از سفارش انجام خواهد شد.

‏برگه تحویل کالا چیست؟ چرااهمیت دارد که آن را به دقت بخوانم سپس امضا کنم؟

برگه تحویل کالا در واقع سندی است که پیک هیت کالا آن را به هنگام تحویل کالا به شما، در اختیارتان خواهد گذاشت. این برگه فهرستی از انتظارات هیت کالا از شما به هنگام دریافت و پذیرش کالاست. هیت کالا فرض می‌کند که شما به عنوان مشتری با امضای این برگه، از شرایط و ضوابط پذیرش کالا و بازگرداندن آن مطلع هستید. بر این اساس از شما انتظار می‌رود که پیش از پذیرش سفارش خود، کالای ارسالی را به طور کامل و درست بررسی کنید و از تطابق اطلاعات روی جعبه با کالایی که در سایت ثبت کرده‌اید، اطمینان حاصل کنید. با این حال اگر در زمان شروع استفاده از محصول به مشکلی برخوردید، خوشحال خواهیم شد که برای حل آن با تیم خدمات مشتریان هیت کالا تماس بگیرید.

من سفارش خود را تحویل گرفتم و برگه تحویل آن را نیز امضا کردم. اما متوجه شدم که از آن رضایت کامل ندارم. آیا می توانم درخواست تعویض کالای خود را داشته باشم؟

خیر. متأسفانه طبق شرایط و ضوابط هیت کالا برای تعویض و یا بازپس‌گرفتن کالا به خاطر مشکلاتی که در هنگام تحویل قابل مشاهده است و دلایل مشخص بر روی بسته‌بندی کالا، امکان‌پذیر نیست. خواهش می‌کنیم به این نکته توجه داشته باشید که شما با امضای برگه تحویل کالا، سفارش خود را پذیرفته‌اید و تنها در صورتی که در هنگام استفاده از آن به مشکلی خوردید، می‌توانید از تیم خدمات مشتریان هیت کالا کمک بخواهید. در این صورت همکاران ما خوشحال خواهند شد که برای برطرف شدن مشکل شما را یاری کنند.

نکات:

– سرویس تحویل فروشگاه اینترنتی هیت کالا، بدلیل برخی محدودیت‌های موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمان‌ها می‌تواند ایجاد کند، محل تحویل سفارش ، درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) است. از جمله‌ی این موارد می‌توان به قوانین محدوده‌های شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمان‌ها و ورود به برخی مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.

– تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از دو میلیون تومان و در شهر تهران می‌شود. هزینه ارسال سفارش‌های زیر دو میلیون تومان برای همه نقاط شهر تهران ۴۰۰۰۰ تومان ثابت است.

– هزینه ارسال برای سایر نقاط کشور، ۵۰۰۰۰ تومان ثابت است.

– اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

– لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.

– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن ۲۲۱۴۰۴۵۳ – ۰۲۱ یا ارسال ایمیل از طریق صفحه “تماس با ما” این موارد به خدمات پس از فروش هیت کالا اطلاع داده شود.

– باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

– سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران